کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمسخر مخالفین،ابتکار جدیدی از یک روزنامه حرفه ای!

14 تير 1388 ساعت 16:25


روزنامه خبر با مدیریت جدید، از سال گذشته با هدف تاثیرگذاری و تبلیغ کاندیدای خود در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری پا به عرصه مطبوعات کشور گذاشت.

به گزارش جهان، این روزنامه ثروتمند و پر هزینه که برای علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم فعالیت می کند، در ابتکاری بدیع، اقدام به انتشار مطالب و تیترهای تمسخرآمیز نسبت به رسانه ها و افراد مخالف عقیده خود کرده است.

این اقدام به همراه جعل اخبار گوناگون که از دیگر شگردهای این روزنامه می باشد، در حالی صورت می گیرد که گردانندگان آن، خود را روزنامه نخبگان کشور! می نامند.  

حمایتهای تمام قد این روزنامه از اصلاح طلبان و میرحسین موسوی در ایام انتخابات و آشوبهای پس از آن که با نقد غیر اصولی و تخریبهای افراطی از دولت محمود احمدی نژاد همراه بود، در حالی صورت می گرفت که عملکرد این طیف، در سالهای گذشته در صداوسیما و با تولید برنامه هایی نظیر، هویت، چراغ و نمایش رقاصی زنان و مردان عریان در کنفرانس معروف برلین، مورد اعتراض رقبای دیروز و متحدان امروز آنها قرار گرفته بود.

 بنا براین گزارش، گسترده شدن دایره اهانتهای این روزنامه از دولت به منتقدین عبدالله جاسبی که وی نیز از حامیان بی چون و چرای میرحسین موسوی در انتخابات بود، کنجکاوی خبرنگار جهان را به دنبال داشت.

با بررسی های اولیه مشخص شد، حسین انتظامی مدیر مسئول روزنامه خبر، که پیش از این به جهت انتشارمقاله ای در روزنامه همشهری از این روزنامه اخراج شده بود، از نزدیکان جاسبی(رئیس دانشگاه آزاد) می باشد و هم اکنون نیز با عنوان رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت است.

با این تفاصیل به نظر می رسد در آستانه تغییر قریب الوقوع عبدالله جاسبی از دانشگاه آزاد، تحرکات جریانات وابسته به وی که همراه با عصبیت های اهانت آمیز است افزایش یافته و لمپنیزم مطبوعاتی جای نخبه گرایی در این رسانه را گرفته است.


کد مطلب: 56468

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/56468/تمسخر-مخالفین-ابتکار-جدیدی-یک-روزنامه-حرفه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com