شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۵
گزارش ویژه//

چه مدیرانی برای عزل به رئیس جمهور پیشنهاد داده شده است؟

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 502765
برخی حامیان دولت و نزدیکان حسن روحانی و همچنین بیشتر اصلاح طلبان در طی ماه های گذشته در مصاحبه های مختلف همواره از رئیس جمهور برای عزل تعدادی از مدیران که آنها را مدیران دولت قبل و یا مخالف برنامه های تدبیر و امید می نامیدند، سخن گفته اند.
چه مدیرانی برای عزل به رئیس جمهور پیشنهاد داده شده است؟
در حالیکه رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرده استانداران و فرمانداران در آستانه انتخابات، به بهانه انتخابات قطعا تغییر نمی کنند، همچنان برخی اخبار از حذف برخی مدیران در مناطق مختلف کشور حکایت می کند.

به گزارش جهان نيوز، برخی حامیان دولت و نزدیکان حسن روحانی و همچنین بیشتر اصلاح طلبان در طی ماه های گذشته در مصاحبه های مختلف همواره از رئیس جمهور برای عزل تعدادی از مدیران که آنها را مدیران دولت قبل و یا مخالف برنامه های تدبیر و امید می نامیدند، سخن گفته اند.

این در حالیست که اصلاح طلبان در اینباره بیشتر از دیگر حامیان دولت صراحت داشته و مطالبه برکناری برخی مدیران ارشد تا حتی تا تعدادی از وزرا را به صورت علنی مطرح کرده اند.

گرچه دولت در آخرین معرفی وزرای جدید مانند وزرات ارشاد، ورزش و جوانان و همچنین آموزش و پرورش به سمت گزینه های مطلوب اصلاح طلبان حرکت کرد ولی در بسیاری از موارد چون درخواست اصلاح طلبان را بیشتر سهم خواهی تلقی می کرد، پاسخ مثبتی به آنها نداد.

با این وجود در حالیکه تغییر بعضی از وزارت‌خانه‌ها، استاندران و حتی بسیاری از فرمانداران در آستانه انتخابات به نفع دولت نیست بازهم گروهی از حامیان دولت فهرستی از مدیرانی که باید عزل بشوند را تهیه کرده اند.

این فهرست بیشتر درباره مدیران استانی تهیه شده و مدعی است بعضی از مدیران اجرایی از دولت قبل هنوز سرکار هستند و هیچ اعتقادی به این دولت نداشته و چون اعتقاد ندارند، دغدغه ای هم برای ارائه و معرفی خدمات دولت به مردم را ندارند.

تهیه کنندگان این فهرست، پیشنهاد کرده اند که قبل از عید این مدیران یا عوض و یا با جابجایی محدودتر بشوند.
نکته جالب توجه در توضیحات این فهرست این است که حتی در صورت مواردی از معذوریت ها برای عزل تعدادی از مدیران، باید این مدیران توبیخ شده تا کمی مواظب رفتارشان بشوند!

لازم به ذکر است این فهرست تلاش شده تا از طریق یکی از نزدیکان دولت به دست رئیس جمهور برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به امید روزی که اینا برن دنبال اداره کردن کشور
مسعود
Iran, Islamic Republic of
به اميد روزي كه اينها برن پي كارشون و دست از سر ملت و نظام بردارن.ما را به خير اينها اميدي نبوده ونيست.
Iran, Islamic Republic of
تکنوکراواتها هیچ درک درستی از مفهوم انقلاب اسلامی ندارن
Iran, Islamic Republic of
آخر دیکتاتوری و استبداد را می توان در اصلاح طلبان و دولت یازدهم مشاهده کرد.
دروغگویان مستبد
علی
Iran, Islamic Republic of
این هم یک نوع اقدام برای انتخابات اینده