جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

یک سیرک ناراحت کننده در سازمان ملل

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 497591
وزارت خارجه فلسطین، انتخاب رژیم صهیونیستی به عنوان رئیس کمیته حقوقی سازمان ملل را محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که به انتخاب اسرائیل به عنوان ریاست کمیته حقوقی سازمان ملل را با نگرانی تمام می‌نگرد و آن را یک سیلی به قانون بین‌الملل می‌داند.
 
بر اساس گزارش وبگاه «24» امارات، وزارت خارجه فلسطین در ادامه اعلام کرد به همراه نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل تمامی تلاش خود را برای توقف این «سیرک ناراحت کننده» انجام داده اما راه به جایی نبرده است.
 
در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: متاسفانه کشورهای بسیاری به جای اینکه اسرائیل را به خاطر جنایت‌هایش مجازات کنند، تصمیم گرفتند به دلیل نقض قانون بین‌الملل، مورد تشویقش قرار دهند.
 
در ادامه این گزارش ذکر شده: کشورهای غربی چگونه این موضوع را قبول کردند در حالی که گزارش‌ها و مستندات بسیاری درباره نقض قوانین بین‌الملل توسط اسرائیل در اختیار دارند.
 
رژیم صهیونیستی با 109 رای مثبت در برابر 23 رای ممتنع و 14 رای نامعتبر در مجمع عمومی سازمان ملل به عنوان رئیس کمیته حقوقی این سازمان تعیین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *