شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مناظره‌ای با موضوع تصویر روحانیت در سینما

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 496669
هفدهمین قسمت از برنامه «180 درجه» با موضوع تصویر روحانیت در سینما و تلویزیون با حضور علی معلم، منوچهر محمدی، ناصر هاشم زاده و امید آقایی روز جمعه ساعت 17:30 از شبکه ی افق بخش می شود.
به گزارش جهان، هفدهمین قسمت  از برنامه «180 درجه» به سردبیری و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی با حضور علی معلم، منوچهر محمدی، ناصر هاشم زاده و امید آقایی روز جمعه ساعت 17:30  از شبکه ی افق بخش می شود.

موضوع این قسمت از برنامه  « روحانیت در سینما و تلویزیون» است و مهمانان این برنامه حول محور هایی مانند تصویر یک روحانی معیار، آثاری که روحانیت را به تصویر کشیده اند، برخورد جامعه با این مووع، مشکلات فیلمسازی در این موضوع و... صورت می گیرد.

ازجمله نکات قابل توجه این قسمت از برنامه صحبت در مورد فیلم مارمولک است که تا به حال از تلویزیون پخش نشده و انتشار آن در شبکه ی نمایش  خانگی هم غیر قانونی است. این فیلم  که شاید معروف ترین فیلم با موضوع روحانیت است سال ها قبل پس از چند روز اکران توقیف شد.

تکرار هفدهمین قسمت این برنامه برای پخش از شبکه افق در روز جمعه بیست و یک خرداد ماه ساعت 24:00 به روی آنتن می رود.

بازپخش دیگر این برنامه را می توانید در ساعت 21:30 روز دوشنبه از همین شبکه ببینید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *