شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

تجمع هواداران استقلال در وزارت ورزش

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 495047
درحالی که از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان یاد می شود دو پیشکسوت استقلال امروز برنامه هایشان را به هیات مدیره دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پس از نشستی که علیرضا منصوریان با بهرام افشارزاده داشت و البته برنامه هایش توسط هیات مدیره باشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت از وی به عنوان گزینه نهایی هدایت تیم فوتبال استقلال نام برده شد.

باوجود اینکه عنوان شد منصوریان سرمربی فصل آینده آبی پوشان است اما هیات مدیره این باشگاه برای اینکه نشان داد گزینه های مختلف را بررسی کرده است، از جواد زرینچه و مجید نامجومطلق هم برنامه گرفت.

برنامه ای که البته به نظر می رسد بیشتر سرکاری و برای رفع تکلیف باشد چرا که بررسی کارنامه منصوریان با دو پیشکسوت دیگر باشگاه استقلال نشان می دهد این دو از نظر فنی شرایطی به مراتب پایین تر و کارنامه ای ضعیف تر از منصوریان دارند و بعید است هیات مدیره سراغ آنها برود.

درحالی که قرار است ظهر امروز سرمربی تیم فوتبال استقلال معرفی شود، تعدادی از هواداران استقلال با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان شعارهایی علیه سرپرست فعلی باشگاه و برخی مسئولان استقلال سردادند و از علیرضا منصوریان حمایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *