شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین خبر از زمان معرفی وزیر ورزش‌

مشاورلاریجانی: سومین گزینه وزارت ورزش چهارشنبه معرفی‌ می‌شود
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب: 323140
در حالیکه برخی خبرها از این حکایت داشت که گزینه رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان فردا به مجلس معرفی می‌شود اما مشاور رئیس مجلس و همچنین یک منبع آگاه در دولت اعلام کردند که این موضوع به روز چهارشنبه موکول شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخی خبرها از این حکایت داشت که حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را فردا (یکشنبه) به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد که رئیس‌جمهور احتمالاً روز چهارشنبه این هفته فردی را برای تصدی وزارتخانه مذکور به مجلس معرفی می‌کند.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان فردا به مجلس معرفی خواهد شد، اظهار داشت: روز گذشته آقای انصاری گفت احتمالاً گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان چهارشنبه معرفی خواهد شد.

مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه تا کنون وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس معرفی نشده است، گفت: آقای انصاری همچنین گزینه‌هایی که در رسانه‌ها به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه مطرح می‌شود را تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست.

همچنین یک منبع آگاه در دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: بعید است فردا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شود و احتمالاً چهارشنبه وزیر پیشنهادی معرفی خواهد شد.

وی تأکید کرد: دولت تا چهارشنبه فرصت دارد وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

این منبع آگاه در ادامه یادآور شد: سرپرست فعلی وزارتخانه ورزش و جوانان به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی نخواهد شد.

همچنین محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مطرح شدن برخی گزینه‌ها به عنوان گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح‌کرد: ما هیچکدام از این گزینه‌ها را بعنوان گزینه قطعی نشنیده‌ایم و اطلاعی هم از گزینه نهایی این وزارتخانه نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *