جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

رئیس اتاق اصناف:در موضوع فائزه چون باعث ایجاد تنش است، اظهار نظر نمی کنم!

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 492631
در حالی که بسیاری از سیاسیون، بازاریان، نمایندگان مجلس، مراجع تقلید و سخنگوی قوه قضائیه حرکت ضد ارزشی فائزه هاشمی را در راستای پروژه نفوذ دشمن و به نوعی رسمیت دادن به فرقه صهیونیستی بهاییت می دانند، رئییس اتاق اصناف ایران معتقد است اظهار نظر در این باره منجر به ایجاد تنش در جامعه می شود
به گزارش جهان، اقدام هنجار شکن و ضد ارزشی فائزه هاشمی و دیدار با جمعی از بهاییان که سابقه پررنگی در حرکت های ضدانقلابی دارند با اعتراضات جدی روبرو شد.
 
بسیاری از سیاسیون، بازاریان، نمایندگان مجلس، مراجع تقلید و  سخنگوی قوه قضائیه این حرکت ضد ارزشی را در راستای پروژه نفوذ دشمن و به نوعی رسمیت دادن به این فرقه صهیونیستی دانستند.
 
بازاریان از اولین کسانی بودند که به نشانه اعتراض به حرکت قبیح فائزه هاشمی وارد میدان شده و با ارائه طوماری به دادستانی تهران خواستار برخورد قانونی با اعمال خلاف موازین انقلاب و نظام اسلامی شدند.
 
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار نیز در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه ضالّه بهاییت، گفت: من در حیرت هستم که  فایزه هاشمی به چه دلیلی این رفتار را انجام داده است.
 
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با تاکید براینکه  بهاییت دست نشانده انگلیس و عوامل بیگانه است، افزود: این خانم با اینکه یکی از منتسبین به نظام است چگونه به خود اجازه داده است که با جمعی از بهایی ها عکس بگیرد.
 
دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی بازار با بیان اینکه بهاییت فرقه ضالّه است و ردپاهای آن ها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اسلامی دیده می شود، اظهار کرد: فائزه هاشمی خطای بزرگی انجام داده است.
 
اما برخی از مسئولان دیدگاه متفاوتی دارند.
 
در این میان علی فاضلی رئیس اتاق اصناف معتقد است اظهار نظر و بیان مواضع نسبت به اقدامی که ضد ارزشی بودنش بر کسی پوشیده نیست منجر به ایجاد تنش در جامعه می شود.
 
علی فاضلی که بعد از پیگیری های مکرر خبرنگار«رازق»  حاضر به انجام مصاحبه شد، گفت: در موضوعاتی که منجر به ایجاد تنش در جامعه می شود سخن نمی گوید و به سؤالات پیرامون مسائل دیگر پاسخگو است.
منبع:رازق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *