جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اطلاعیه سازمان بسیج درباره یک خبر کذب

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 490791
روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن رد صدور بیانیه‌‌ بسیج دانشجویی کشور پیرامون رئیس سازمان صداوسیما اعلام کرد: مرجع تأیید اخبار و بیانیه‌‌های بسیج دانشجویی کشور، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرجع تأیید اخبار و بیانیه‌‌های بسیج دانشجویی کشور، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی است.
 
در ابتدای این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبری مبنی بر بیانیه بسیج دانشجویی کشور پیرامون ابقاء رئیس سازمان صداوسیما که در برخی از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری منتشر شده، به اطلاع می‌رساند مرجع تأیید اخبار و بیانیه‌های بسیج دانشجویی کشور، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی به نشانی BSO.IR است و این سازمان صدور چنین بیانیه‌ای را تأیید نمی‌کند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی ضمن قدردانی از زحمات محمد سرفراز و انتقاد از فشارهای برخی جریانات حزبی و سیاسی جهت مشغول سازی سازمان صداوسیما اعلام می‌کند این امور نباید در انجام رسالت اصلی صداوسیما خللی ایجاد کند.
 
روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در ادامه اطلاعیه خود اعلام کرد: جریان انقلابی انتظار دارد در خیلی موارد ازجمله باز شدن فضا برای حضور منتقدین برجام در صداوسیما بازتر شود.
 
در پایان این اطلاعیه آمده است: بار دیگر تأکید می‌کنیم صدور بیانیه بسیج دانشجویی کشور در خصوص رئیس سازمان صداوسیما صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *