جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳

اشتباهی‌که استقلال را کنار زد+عکس

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 490684
شاید کلیدی ترین صحنه بازی استقلال با تراکتورسازی همانی باشد که منجر به گل تساوی تبریزی ها در نیمه نخست شد،صحنه ای که به اذعان کارشناسان داوری خطا بود.
به گزارش  جهان به نقل از ورزش3، اشتباه رحمتی در خروج از دروازه توام شد با حرکت عجیب امین حاج محمدی که با خالی کردن زیر پای گلر استقلال باعث شد تا توپ در دهانه دروازه خالی بین مدافعان و مهاجمان دو تیم قرار بگیرد و در نهایت کش و قوس ها زمینه را برای گل تساوی تبریزی ها فراهم کند.

در تصاویر تلویزیونی مشخص شد در هنگامی که بازیکنان دو تیم برای دفع توپ سرگردان اقدام به تکل زدنی گرفتند فرزاد حاتمی مهاجم تراکتور همان طور که خودش در مصاحبه هایش اعتراف کرده بود روی مچ پای حاج محمدی خطا کرده بود که از چشمان داور پنهان ماند تا همین صحنه سرنوشت بازی را تغییر دهد.
 

 
خطای پنهان مهاجم تراکتور نه تنها باعث شد تا استقلال زیر بار فشارهای روحی و روانی شدیدی قرار بگیرد بلکه شکست تلخ و دردناکی را تجربه کرد و از آن مهمتر باعث شد تا آبی پوشان از مسیر قهرمانی خارج و با بحران های زیادی روبرو شوند.

چه بسا اگر آن خطای پنهان از چشمان داور دور نمی ماند الان شرایط این تیم کاملا متفاوت بود و ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشتباهات داوری که به نفع آقایون بود چی ؟
گل بازی استقلال اهواز که به اشتباه گرفته نشد، پنالتی که در بازی سایپا به اشتباه گرفته شد، گل فولاد که به اشتباه آفساید اعلام شد، اینا رو هم بشمری استقلال اینجا هم نبود.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
این جور مسائل تو فوتبال عادیه تیمی که میخواد قهرمان بشه باید بر شرایط و فشارهای روحی و روانی فائق بیاید.
Iran, Islamic Republic of
اي استقلالي!