جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۸

صدام در شب اعدام چه کرد؟

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 490050
روزنامۀ "تایمز" لندن نوشت، صدام رئیس جمهور معدوم عراق از خوردن آخرین شام خود پیش از اجرای حکم اعدامش در سال 2006، خودداری کرد.
صدام در شب اعدام چه کرد؟
به گزارش جهان، روزنامۀ تایمز ضمن اشاره به خودداری صدام از خوردن غدا نوشت که زندانبانان او برای آخرین وعدۀ وی مرغ سرخ شده و سیگار در نظر گرفته بودند.

صدام به عنوان خونریز ترین حاکم عراق در طول تاریخ، جنایتهای متعددی را علیه ملت این کشور مرتکب شد، که از آن میان می توان به کشتارهای جمعی، شکنجه های هولناک و ترور مخالفان اشاره کرد.

سرکوب خونین انتفاضۀ شعبانیۀ مردم عراق، کشتار 180.000 کُرد در عملیات انفال و بمب باران شیمیایی شهر حلبچه از دیگر جنایات او است.

جنایت های صدام نه تنها دامن گیر اقوام و مذاهب مختلف عراق، از شیعه و سنی تا کرد و عرب و دیگران، شد بلکه به کشورهای همسایۀ آن، یعنی ایران و کویت، نیز رسید.

منبع: العالم

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا اون كه صدام نبود. خدا ميدونه صدام واقعي الان كجاست!!
اگه صدام زنده است پس اعلی حضرت هم زنده هست هنوز !!!

بابا یه کم فکر کنید
آمریکا چه نیازی به زنده موندن صدام که مهره سوختشه داره آخه
Iran, Islamic Republic of
هیتلر دوم
اگر او قدرت هیتلر را داشت نصف آدمای روی زمین را می کشت
عاقبت اعتماد به آمریکا ...
فرید
هر کسی که باور می کنه صدام به این سادگی ها اعدام شده خیلی زود باوره
مثل جریان ناپلئون و یا هیتلر بعدها همه می فهمن که صدام یا بن لادن هنوز زنده اند
لعنت ابدي بر صدام
Iran, Islamic Republic of
هیچکس بتنهایی در اینگونه مظالم مقصر نیست ..حتی افراد رده پایین هم مقصرند حتی اگر صدام مریض گفته باشد که در حملات به ناموس مردم تجاوز کنید ..آن سرباز یا افسر اگر مریض نباشد نباید این کار را بکند و در هر جای این جهان ..لعنت به همه دیکتاتور ها
لعنت بر صدام