جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش وزارت‌ارشاد به حکم بازیگران خاطی

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 489842
سخنگوی وزارت ارشاد هرگونه حکم صادر شده از سوی مقامات قضایی را لازم‌الاجرا دانست و توضیح داد: ما نه ورود می‌کنیم و نه در تصمیم‌گیری نقشی داریم.
به گزارش جهان به نقل از میزان، «حسین نوش‌آبادی» سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه متن - حاشیه در شبکه 3 پیرامون دستگیری تعدادی از بازیگران در پارتی شبانه اظهار داشت: اطلاع دقیقی در این باره نداریم اما اصل موضوع صحت دارد و با دستور مقامات قضایی بوده است.
 
وی افزود: جای تأسف است برای تعداد اندکی از هنرمندان ما و افرادی که مدت‌ها تلاش کردند برای خودشان یک اعتبار و منزلتی پدید آورند، اما به سادگی آن را به حراج می‌گذارند و پایبندی به هویت و اصول اخلاقی خود را زیر سؤال می‌برند. هرچند که برای ما هم جای نگرانی و تعجب است.
 
نوش‌آبادی پیرامون اعلام اسامی این بازیگران افزود: این افراد هم در حوزه تلویزیون و هم سینما فعالیت می‌کنند و سابقه فعالیت‌شان در این دو حوزه است. ما هم از این وضعیت نگرانیم البته اکثریت هنرمندان ما مراقب خودشان هستند.
 
وی در ادامه پیرامون وظیفه ارشاد در قابل این موضوع تصریح کرد: تا جایی که مقدور باشد ما این منزلت را صیانت می‌کنیم زیرا جایگاه هنر ارزشمند است و نباید توسط عده‌ای آلوده شود.
 
نوش‌آبادی درباره بازگشت این افراد دستگیر شده به عرصه بازیگری پاسخ داد: باید منتظر باشیم ببینیم نهادهای مسئول که رصد می‌کنند چه تصمیمی می‌گیرند.
 
سخنگوی وزارت ارشاد هرگونه حکم صادر شده از سوی مقامات قضایی را لازم‌الاجرا دانست و توضیح داد: ما نه ورود می‌کنیم و نه در تصمیم‌گیری نقشی داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ح
Iran, Islamic Republic of
فضایی که دولت در کشور از نظر فرهنگی درست کرده است چراغ سبزیست به این گونه افراد و به آن ها جرات بخشیده تا از این کار ها انجام دهند. فقط هم بازیگران نیستند ورزشکاران و دانشجویان و.. هم همین گونه هستند.
چه عجب !!!!! این بار از خاطیان حمایت نکرد