جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۸
ادعای صدای آمریکا:

تماس مستقیم مسیح علی نژاد با وزیر اطلاعات!

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب: 489030
مسیح علی نژاد:من هم گوشی را برداشتم و تماس گرفتم با شماره تلفن آقای علوی تا ببینم چقدر پاسخگو است.
تماس مستقیم مسیح علی نژاد با وزیر اطلاعات!
به گزارش جهان، مسیح علی نژاد در برنامه تبلت شبکه ماهواره ای صدای آمریکا ادعای قابل تاملی را مطرح می کند که توجه به آن خالی از لطف نیست.

علی نژاد اذعان می کند:

همان‌هایی که اتفاقاً وقتی حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در نیویورک گفت، ایرانی‌ها باید به وطن برگردند و کسی نمی‌تواند یک ایرانی را از بوی وطن محروم کند، برایش دست زدند و هورا کشیدند و به او نگفتند مگر دولت در این زمینه اختیاری دارد که وعده می‌دهد.

ولی تا ما در مورد همین وعده حسن روحانی از او سوال می‌کنیم، می‌گویند مگر دولت در این زمینه اختیاری دارد که سوال می‌کنید؟ مهم‌تر از همه وزارت خارجه و وزارت اطلاعات دولت روحانی از سوی کمیته مشترک تشکیل داده‌اند و یک ایمیل بازگشت ایرانیان به وطن را معرفی کرده و گفته‌اند از طریق این ایمیل پاسخگو هستند.

تازه در یک اقدام نادر، وزیر اطلاعات دولت، آقای علوی اعلام کرد در شبکه‌های اجتماعی که این شماره موبایل من است و از طریق این شماره تلفن مستقیم به سوالات شهروندان پاسخگو هستم. من هم گوشی را برداشتم و تماس گرفتم با شماره تلفن آقای علوی تا ببینم چقدر پاسخگو است.

حالا این مصاحبه را که ما از آن تصویری نداشتیم ولی سامان روی آن کار انیمیشن کرد را ببینید که چقدر وزیر اطلاعات و دفترشان پاسخگو هستند.

منبع:خبرگزاری بسیج
https://jahannews.com/vdcbf9bagrhbwgp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf9bagrhbwgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کراهت از چهره متفعنش می بارد
به راستی که رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون
اونا ميتون با وزير اطلاعات تماس بگيرند من با يك مامور ...عادی هم نميتوانم .
Romania
اونا نوچه های کدخدا هستن!
من و تو کی هستیم که انتظار زیادی داشته باشیم؟!
من که هیچ سابقه خیانتی ندارم تا بحال حاضر نشدم بخاطر پول با شبکه های خارجی کار کنمم میتونم با وزیر اطلاعات تماس بگیرم ؟اصلا چرا باید وزیر اطلاعات به مزدور کشورهای خارجی پاسخگو باشه ؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی اسلام و انقلاب اسلامی در این کشور حاکم باشد جایی برای اجنبی پرستان خود فروخته و غربزده بی هویت وطن فروش برهنه از فرهنگ و ...وجود ندارد. همان جا باشید که بدرد همانجا می خورید.
Iran, Islamic Republic of
مسیح علی نژاد جهنمی است و باید جلوی او را گرفت
علی
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارز یک انسان مسخ شده توسط شیاطین همین مسیح علینژاد است .
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این یه زن بدبخت وذلیل هست که توروستا تخم غاز واردک میفروخت مامور ومهره شد رفت انورکه یعنی برعلیه ایران وایرانی دشمنی کنه به سوابقش که برگردی دوبار قبل از ازدواجش توایران باردارشد یه بار هم که امریکا.و.....