جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توصیه آیت‌الله‌خراسانی به تولیت آستان‌قدس

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 489007
آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: تعظیم و احیای شعائر دینی را در اولویت برنامه‌های آستان قدس و مشهد قرار دهید.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، آیت الله وحید خراسانی در دیدار با تولیت استان قدس رضوی ضمن آرزوی توفیق و دعای خیر برای تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: همتتان را در جهت آشنایی بیشتر مردم و زائران با معارف رضوی صرف کنید.
 
آیت الله وحید خراسانی با اشاره به یکی از القاب حضرت امام رضا(ع) که سراج الله است، تصریح کرد: اوصاف حضرت ثامن الائمه علیه السلام قابل وصف نیست، اما سراج بودن به معنای این است که وجود نازنین امام رئوف روشنی و گرما می بخشد و مسیر هدایت را نشان می‌دهد.
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیز ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای معظم له اظهار داشت: تسهیل و رفع موانع برای زیارت توام با معرفت افزایی از اولویت های اصلی ماست.
 
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: توجه جدی به مطالبات مقام معظم رهبری در راستای رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان نیز از برنامه های مهم پیش روی آستان قدس رضوی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *