جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آیت‌الله اراکی:آمریکا اهل مذاکره نیست‌

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب: 487772
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مدافعان حرم عرصه را برای جولان تکفیری‌ها و دشمنان در سرزمین‌های اسلامی تنگ کردند گفت: شهدای مدافع حرم از ماهیت و هویت نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از شازند، آیت‌الله محسن اراکی ظهر امروز در همایش حکمت مطهر با اشاره به اهمیت پایبندی به ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته یک مومن واقعی این است که به ارزش‌های اسلامی پایبند بوده و از دستورات ولایت فقیه تبعیت کند.
 
وی افزود: اعتقاد کامل به مقام ولایت فقیه از ویژگی‌های بارز و ارزشمند یک مومن است و نباید در جریان دست به دست شدن قدرت‌ها به شک و شبهه بیفتد.
 
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در جامعه کنونی تنها راه نجات انسان‌ها تمسک و توسل آنها به ارزش‌های اسلامی است و باید همه افراد جامعه همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند.
 
آیت‌الله اراکی با اشاره به برجام گفت: برجام به جهانیان نشان داد که استکبار به تعهدات خود عمل نکرده و ثابت کرد که طرف مقابل اهل سازش و مذاکره نیست.
 
منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در واقع حرکت شهدای مدافع حرم برگرفته از بسترسازی شهدای دوران دفاع مقدس است و آنان با خط‌گیری از شهدای رزمنده در هشت سال دفاع مقدس به جهاد با دشمن پرداختند.
 
آیت‌الله اراکی با اشاره به شهدای مدافع حرم و گرامیداشت جانفشانی‌های آنها گفت: دشمنان نظام، امروز سعی دارند که با ورود گروه‌های داعش و وهابیت امت شیعه را نشانه بگیرند و مبانی اصلی دینی را از بین ببرند، اما وجود شهدای مدافع حرم تمامی نقشه‌های آنان را ناتمام گذاشته است.
 
وی افزود: برخی از افراد جامعه در این فکر هستند که همه مشکلات و کارها باید توسط دولت برطرف شود، درصورتی که خیران و نیکوکاران نیز می‌توانند وارد میدان عمل شده و با بهره‌مندی از تمکن مالی خود بازوی یاریگر دولت در برطرف کردن مشکلات جامعه باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *