جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

بازیکن استقلال محروم شد

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 487733
با حکم کمیته انضباطی و تأیید سازمان لیگ دو بازیکن تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن نمی‌توانند تا اطلاع ثانوی تیم‌های خود را همراهی کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ یعقوب کریمی از تیم فوتبال استقلال به دلیل بدهی به باشگاه سپاهان بابت صدور رضایتنامه‌اش و همچنین علی حمام به دلیل عدم پرداخت مطالبات مدیر برنامه‌هایش از همراهی تیم‌شان محروم هستند.

خبرنگار فارس در این رابطه با اسماعیل حسن‌زاده صحبت کرد و پیگیر ماجرا شد که رئیس کمیته انضباطی گفت: من اصلا از این رأیی که شما می‌گویید خبر ندارم و باید از سازمان لیگ سوال کنید. شاید در روز 20 رأی صادر کنیم ولی من در مورد این مسئله اطلاعی ندارم و بهتر است مسئولان سازمان لیگ پاسخگو باشند.

برای پیگیری این موضوع با رضا فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تماس گرفتیم که وی اینگونه پاسخ داد: یعقوب کریمی و علی حمام فعالیت‌شان تعلیق شد و سازمان لیگ چندین بار به این بازیکنان تذکر داده بود.

وی تأکید کرد:‌ما این مورد را به باشگاه‌های مورد نظر ابلاغ کرده‌ایم و خود یعقوب کریمی و علی حمام می‌دانند که چقدر به باشگاه سپاهان و مدیر برنامه‌هایشان بدهکار هستند. ما فعلا نمی‌توانیم فعالیت این بازیکنان را از حالت تعلیق دربیاوریم ولی شاید آنها به کمیته انضباطی بروند و پس از آن مجوز بازی بگیرند که به ما ابلاغ خواهد شد.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا فردا در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گروه هفت مافیای فوتبال (هد...