جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

هلاکت 3 نفر از عوامل شهادت ماموران ناجا

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 487713
فرماندار خاش از هلاکت سه نفر و دستگیر دو نفر دیگر از عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.
به گزارش جهان،‌ محمداکبر چاکرزهی امروز در گفت‌وگو با فارس از هلاکت عوامل شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.

وی افزود: سه نفر از اشرار در درگیری شب گذشته به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز امروز طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

همچنین بخشدار مرکزی خاش نیز در تشریح جزئیات این حادثه و چگونگی دستگیری این عوامل گفت: تروریست‌هایی که شب گذشته مقارن هشت شب اقدام به یک حرکت تروریستی کرده و با آتش‌ گشودن به سمت یگان تکاوری نیروی انتظامی که در محل ایست بازرسی اطراف فلکه پسته قرار داشتند، دو درجه‌دار نیروی انتظامی را در دم به شهادت می‌رسانند و یک سرباز وظیفه نیز به دنبال جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‎رسد.

مجتبی شجاعی گفت: با تلاش ماموران گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات اطلاعاتی پیچیده عوامل این حادثه در حالی که سه جنازه بر روی دستانشان بود، دستگیر شدند.

وی بیان کرد: خودرویی که شب گذشته این اشرار با آن اقدام به شهید کردن ماموران نیروی انتظامی کرده و متواری شدند نیز سرقتی بوده و هفته گذشته آن را به سرقت برده‌ بودند.

بخشدار مرکزی خاش تاکید کرد: شب گذشته بعد از رخداد این حادثه، جلسه شورای تامین شهرستان خاش برگزار و تمامی راه‌ها و نقاطی که ممکن بود این اشرار از طریق آنها متواری شوند، تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.

شجاعی گفت: سرانجام امروز در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق به دستگیری این افراد شدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *