پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۰

نماینده زاهدان: با 'دیپلماسی‌خنده' نمیشود جلوی‌تروریست‌ها را گرفت

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 384876
نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه با دیپلماسی خنده نمی‌توان جلو تروریست‌ها را گفت، افزود: چندین بار به دولت تذکر داده‌ایم که از پاکستان مجوز دنبال کردن تروریست‌ها در خاک پاکستان و بمباران مواضع آنها را بگیرد که متأسفانه گوشی بدهکار این قضیه نبود.
نماینده زاهدان: با
به گزارش جهان،‌ حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه دولت در زمینه مبارزه با تروریست‌های شرق کشور تساهل و تسامح می‌کند، افزود: هرچند وقت یکبار شاهد این اتفاقات درد آور هستیم. در هفته‌ای که باید از نیروی انتظامی تقدیر کنیم شاهد شهادت عده‌ای نیروی خدوم این نیرو هستیم. علی رغم تلاش نیروهای نظامی و انتظامی سوء‌مدیریت باعث ایجاد این اتفاقات شده است. سپاه امنیت استان سیستان و بلوچستان را برعهده دارد و انتظار ما از این نیرو بیشتر است. در مناطقی که حرکت‌های تروریستی بیشتر در آن انجام می‌شودبه مراقبت بیشتری نیاز داریم.

وی با اشاره به تبعات این حرکت تروریستی در استان سیستان و بلوچستان افزود: این حوادث وقتی اتفاق می‌افتد سرمایه‌گذاری کم می‌شود و با کاهش سرمایه‌گذاری بیکاری بیشتر می‌شود و همین بیکاری معضلات فرواوانی مثل مشکلات اجتماعی اعم از همین حرکات تروریستی را به دنبال دارد.

شهریاری ادامه داد: در اصل این وظیفه دستگاه‌های امنیتی و نظامی است که این قضیه را پیگیری کنند ولی ما در هر زمانی که توانستیم از دولت درخواست کردیم در ارتباط با دولت پاستان مجوز دنباله‌گیری و بمباران مواضع این تروریست‌ها را به نهادهای نظامی ما بدهد ولی دولت متأسفانه جدیتی در این کار ندارد. دیپلماسی ما در این قضیه ضعیف است و دستگاه دیپلماسی باید پاسخگوی این قضیه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خنده
این آقایان از دیپلماسی فقط خنده را می دانند.
مهشید
لابد میگید آقای دکتر طریف اسلحه به دوش بگیرید در مرزبرای این آقایان نگهبانی بده !!!!!!!
حداقل ما زاهدانیها دیپلماسی اخم هم یادمونه که اوضاع از الان خیلی بدتر بود
اونوقت اقلا یکی بخور دوتا بزن بود الان شده دوتا بخور یکی بزن و یکی بخند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تند روی یک عده ای از همین آقایان در سالهای گذشته در وضع امنیتی استان بی تاثیر نبوده است.
بدون شرح "این رئبس جمهور در هر چیزی که متخصص نباشد لااقل در امنیت ملی متخصص است"!!!
آوا
Germany
دولت نیاز به یک بازنگری اساسی در زمینه رفاه مردم در استانهای مرزی دارد. سالهاست که بازسازی و نوسازی در این مناطق فراموش شده و مثل اینکه جزئی از ایران نیستند.
به خدا راست میگه برای چندمین بار این اتفاق میافتد
با دپلماسی اخم هم که نشد
نتیجه دیپلماسی با توهین و تهدید دولت قبل رو داریم میبینیم