سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

شهر ری هتل ۵ ستاره می خواهد

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 487467
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید به ظرفیت های گردشگری منطقه ۲۰ توجه شود، گفت: این منطقه به هتل ۴ یا ۵ ستاه نیاز دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اسماعیل دوستی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورا پس از استماع گزارش شورایاران این منطقه گفت: در چنین جلساتی بهتر است فرمانداران نیز حضور داشته باشند تا مشکلات با تعامل و همکاری بهتری درک و سپس پیگری شود.

وی ادامه داد: منطقه ۲۰ به دلیل ازدیاد سفرهای زیارتی و افزایش حضور زائران به ویژه از کشورهای عربی، نیاز به احداث به یک هتل ۴ یا ۵ ستاره دارد. بسیاری از زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در هتل های مناطق شمالی شهر ساکن می شوند که همین اسکان تردد در سطح شهر را افزایش می دهد.

دوستی در ادامه با اشاره به بافت های فرسوده پیرامون حضرت عبدالعظیم تصریح کرد: باید با اداره اوقاف و آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) جلساتی برگزار شود تا مشکلات منطقه با سرعت بیشتری برطرف شود.

وی همچنین اظهار داشت: در طرح جامع و تفصیلی منطقه ۲۰ اراضی زیادی برای کار و فعالیت دیده شده است مثل کارخانه های موجود. شهرداری باید برنامه ویژه ای داشته باشد تا با نگاه ویژه به این اراضی، یا این فضاها را خریداری کند یا با مشارکت به بهره برداری کارآمدی برساند.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این اراضی یک ذخیره نه فقط برای منطقه ۲۰ بلکه برای کل تهران به حساب می آیند، تصریح کرد: باید با بهره برداری از این اراضی بحث کار و فعالیت را در این فضاها با یک نگاه کلی پیگیری کنیم.

دوستی با تاکید بر اینکه معضل بیکاری منطقه ۲۰ نسبت به سایر مناطق بیشتر است، ادامه داد: یکی از دلایل این حجم بالای بیکاری مهاجرت هاست. از همین رو باید کارگروهی برای کار و فعالیت تشکیل شود.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا همچنین به بحثی که فرماندار شهرری همیشه پیگیر آن است اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می دهم در زمینه تغییر نام شورای شهر تهران به شورای شهر ری، تهران و شمیرانات تصمیمی قطعی گرفته شود تا این مساله بیش از این در بین مردم مطرح نشود و مردم نسبت به شورا دیدگاه های منفی پیدا نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ح
در هتل 5 ستاره چه قشری و با چه توان مالی میروند؟ دست از اشرافیگری بردارید.