جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

پساتحریم درخدمت صادرات باشدنه واردات

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۶
کد مطلب: 487313
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صادرات در پساتحریم باید قوت بگیرد نه واردات، گفت: واردات خود عاملی برای جلوگیری از پیشرفت کشور است .
به گزارش جهان، عبدالرحمان رستمیان در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه نامگذاری سال ۹۵ از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید معیار برنامه های دولتمردان باشد، ابراز داشت: در کشور ما نیروی انسانی توانمند بسیار فراوان وجود دارد که با مطالعه و اقدام باید پیشرفت اقتصادی کشور سرعت پیدا کند لذا همفکری و فعالیت در راستای استفاده از ظرفیت های داخلی کاری نتیجه بخش خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه شعار سال۹۵ مشخص شده است پس دیگر باید از جلسه و صحبت و شعار خارج شویم زیرا به مرحله ای رسیده ایم که باید اقدام و عمل باهم انجام گیرد، افزود: همچنین باید دانست که اقدام و عمل تنها مختص به مسئولان و نهادهای دولتی نیست بلکه بسیج همگانی را می طلبد.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درپاسخ به سوالی با موضوع قاچاق کالا و ارز، گفت: جلوگیری از قاچاق یکی از عوامل مهم و پیش زمینه های بهبود اوضاع اقتصادی است که باید مسئولان به صورت مجددانه این امر مهم را دنبال کنند و از آن جلوگیری کنند لیکن با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، استفاده از نیروی جوان، سیاست های دولت امیدواریم سالی پر خیر و برکت را برای مردم ایران شاهد باشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *