شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
«شیخ نعیم قاسم»:

حزب الله، حامی لبنان و علیه اسرائیل است

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 487033
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن واکنش به هجمه ها علیه حزب الله عنوان کرد: حزب الله عامل اصلی در برقراری ثبات در لبنان و بازدارنده اسرائیل و تکفیری ها است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه المنار خبرداد: شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی اظهار داشت: ثبات در لبنان به نفع همه است و گرایش به سمت درگیری داخلی سودی برای کسی ندارد.
 
بر اساس این گزارش شیخ نعیم قاسم در ادامه سخنان خود در همین زمینه تصریح کرد: حزب الله عامل اصلی این ثبات است. زیرا از جنوب و شرق لبنان محافظت می کند که این امر به ثبات در داخل کشور و همچنین کشف فساد و پیشرفت کشور کمک می کند.
 
وی همچنین در همین راستا افزود: شعار و دیدگاه های حزب الله در داخل کشور مبتنی بر ساختن کشور و تامین نیازهای این سازندگی است. همچنین از مرزها نیز حمایت می کنیم.
 
معاون دبیرکل حزب الله در ادامه عنوان کرد: حزب الله عامل بازدارندگی در برابر اسرائیل و تروریسم تکفیری است.
 
وی در رابطه با تروریستی خواندن حزب الله نیز گفت: توصیف حزب الله به تروریسم، یک توصیف اسرائیلی است.
 
شیخ نعیم قاسم در رابطه با عربستان نیز اظهار داشت: امروز سعودی ها درصدد تکمیل پروژه اسرائیلی هستند که در سال های گذشته از طریق دیدارهای مخفیانه و آشکارا میان مقامات سعودی و اسرائیلی صورت گرفته و بخش های زیادی از آن نیز از طریق رسانه ها آشکار گشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *