يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تایید تلویحی سخنان سیف توسط کواکبیان

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 486765
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: شورای اصلاح‌طلبان را در انتخابات رئیس مجلس دخالت نمی‌دهیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید پس از تشکیل مجلس فراکسیون مربوطه تشکیل و در فراکسیون در زمینه انتخاب رئیس تصمیماتی اتخاذ شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: اعتقاد ندارم که بیرون از فراکسیون مربوطه نظر خاصی دریافت و یا تحمیل شود و باید خود اعضای فراکسیون در رابطه با انتخاب رئیس‌ مجلس تصمیم آخر را اتخاذ کنند.

وی در خصوص سخنان اخیر سیف رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی گفت: سخنان اخیر سیف را در ارتباط با برجام قبول داریم و این بخشی از واقعیات برجام است که سیف آن را مطرح کرده است. آمریکا بدعهدی‌هایی داشته و باید در مقابل این بدعهدی‌ها بایستیم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: همه باید در راستای تحقق برجام تلاش کرده تا بخشی از مشکلات کشور رفع شود و همه جریان‌های سیاسی باید پای کار باشند.

وی همچنین در خصوص کرسی‌های نمایندگی مجلس نیز گفت: پیش‌بینی بر این است که 160 کرسی از کرسی‌های مجلس شورای اسلامی در مجلس آتی در اختیار جریان اصلاح‌طلبی و 130 کرسی در اختیار جریان اصولگرا باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *