يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حمایت حزب‌مردمی‌اصلاحات از ادعای‌سیف

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 486243
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه تقاضا دارم در مقابل بدعهدی آمریکایی‌ها قاطعانه برخورد کنند.
به گزارش جهان، محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در قضیه برجام ایران حتی از تعهدات خود هم فراتر رفت اما ما قدم تاثیرگذاری از سوی طرف مقابل شاهد نیستیم.

وی افزود: سخنان آقای سیف نشان داد که متاسفانه طرف مقابل هیچ رغبتی به آزاد کردن منابع مالی ایران ندارد و در عوض سنگ اندازی نیز می‌کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه نباید با دشمنان ملایم صحبت کنیم گفت: ما در قضیه برجام حتی از برخی از خطوط قرمز هم عبور کردیم. اما طرف مقابل هیچ یک از این‌ها را نمی‌بیند چرا که فقط به براندازی انقلاب اسلامی فکر می‌کند.

فومنی خاطرنشان کرد: اگر طرف مقابل بخواهد همچنان بدعهدی کند باید تمام پیچ و مهر‌ه‌های تاسیسات اتمی را مجددا نصب کنیم و طرف مقابل بداند همه چیز برگشت پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: نباید با آقای سیف برخوردی صورت گیرد آقای سیف آنچه را که در حوزه اقتصادی و مالی را لمس کرده به وضوح به طرف غربی گوشزد کرده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه تاریخ نشان داده است که آمریکایی‌ها بدعهد هستند گفت: همه باید مراقب باشیم که آمریکا ما را درگیر یک حرکت فرسایشی نکند که بخواهد از خلا آن آسیب‌های بسیار شدیدی به کشور ما وارد کند بنابراین از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه تقاضا دارم در مقابل بدعهدی آمریکایی‌ها قاطعانه برخورد کند.

فومنی با اشاره به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نیز گفت: اقتصاد مقاومتی باید عملیاتی شود این برنامه‌ای استراتژیک است و می‌تواند کشور را از گزند دشمنی‌ها و ناملایمتی‌ها واکسینه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *