جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بدهی دولتها به شهرداری چقدر است؟

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 486721
عضو شورای شهر تهران گفت: طبق آخرین گزارش حسابرسی، ۱۴ هزار میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان مبلغ بدهی دولت به شهرداری است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجتبی شاکری با اشاره به انباشت بدهی های دولت ها (از دولت هاشمی تا دولت روحانی) به شهرداری تهران، افزود: طبق آخرین گزارش حسابرسی، ۱۴ هزار میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان مبلغ بدهی دولت به شهرداری است.

شاکری با بیان اینکه در طول روز ۳ تا ۴ میلیون نفر جمعیت در تهران تردد می کنند، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی بهترین و موثرترین راهکار برای رفت و آمد راحت و سریع مردم است، بنابراین دولت برای تحقق این امر مهم باید با مدیریت شهری همکاری و تعامل لازم را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تراکم و ازدحام جمعیت در واگن های مترو شایسته مردم  نیست، بیان داشت: این وضعیت و عدم توجه به توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترواز سوی دولت، منجر به دلخوری و ناراحتی مردم شده و در نتیجه استفاده از خودروهای شخصی و افزایش آلودگی هوا در تهران می شود.

وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل یکی از مهمترین و پر دغدغه‌ترین مسائل شهری است، گفت: توسعه مترو و حمل و نقل عمومی در کلانشهر تهران منوط به همراهی و پرداخت بدهی دولت به مدیریت شهری است

شاکری با اشاره به اینکه پیشرفت تکنولوژی و ساخت خودروهای متعدد روز به روز بر اهمیت موضوع حمل و نقل درون ‌شهری افزوده است، گفت: با گذشت زمان، تاثیر گذاری موضوع حمل و نقل در کلانشهرها از جمله تهران نمود بیشتری پیدا کرده  به طوری که شهر پویا نیازمند مدیریت صحیح در حوزه حمل و نقل و ترافیک است بنابراین توجه و توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان شهری به شمارمی آید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر توسعه حمل و نقل تهران به عنوان مرکز و پایتخت ایران، تصریح کرد: تهران همواره در طول سال میزبان حضور سران و دولتمردان کشورهای جهان است، بنابراین نباید منشاء آلودگی و ترافیک باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *