شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پیروزی پرگل خانگی ناپولی در لیگ ایتالیا

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 486119
ناپولی در خانه با بردی پر گل برابر بولونیا موقتا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش داد و خیالش را بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در اولین بازی از هفته سی و چهارم سری A، ناپولی در خانه میزبان بولونیا بود که در پایان با نتیجه پر گل 6 بر صفر به پیروزی رسید تا موقتا فاصله‌اش را با یوونتوس به 6 برساند.

در این گونسالو ایگوآین بهترین گلزن ناپولی که 30 گل در این فصل به ثمر رسانده است، غایب بود و در نبود این بازیکن باز هم بازیکنان ناپولی بودند که در خانه جشنواره‌ای از گل راه انداختند و با 6 گل به برتری رسیدند. گل های این بازی را مانولو گابیادینی در دقایق 10 و 35(پنالتی)، دریس مرتنس در دقایق 50، 80 و 88 و داوید لوپز در دقیقه 90 به ثمر رساندند تا موقتا اختلاف ناپولی با تیم دوم به 6 امتیاز برسد.

سایر بازی های این هفته لیگ ایتالیا چهارشنبه شب برگزار خواهد شد و در صورتی که یوونتوس بتواند در دیدار خود به برتری برسد تنها یک گام با قهرمانی فاصله خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *