شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیروزی یوونتوس و شکست رم در لیگ ایتالیا

يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 453044
تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر توانستند حریفانشان را در لیگ ایتالیا شکست دهند.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در آغاز هفته جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در آن یووه و اینتر حریفان خود را شکست دادند.
 
یوونتوس در دیدار برابر تورینو توانست به سختی به پیروزی برسد. مصدومیت سامی خدیرا در همان دقیقه 10 برنامه‌های آلگری را به هم ریخت ولی درخشش پوگبا در این نیمه کافی بود تا یوونتوس با یک گل برتری از حریف خود پیش بیفتد. نیمه دوم اما با یک سوپرگل برای تورینو همراه بود و چزاره بووو مدافع راست ترکیب سه دفاعه ونتورا یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند و بار دیگر آلگری در آستانه کسب نتیجه ضعیف قرار گیرد.
 
در شرایطی که ناامیدی در میان هواداران یووه به وضوح حس می‌شد، مارکیزیو در دقیقه 91 دیرک دروازه را به لرزه درآورد و سرانجام در دقیقه 94 و در شلوغی محوطه جریمه خوان کوادرادو با یک تکل موفق شد قهرمان یووه لقب گیرد و شب هواداران تورینو را تلخ کند.
 
در دیگر دیدار اینتر در دیداری که فقط دو ایتالیایی در آن حاضر بودند و به دلیل حضور چندین بازیکن از کشورهای بالکان به دربی باکان معروف بود توانست رم را با یک گل شکست دهد تا نشان دهند نتایج ابتدای فصل این تیم اتفاقی نبوده است.
 
تک‌گل اینتری‌ها را در این دیدار گری مدل به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار به اینتر برسد. رم در اواخر نیمه دوم با از دست دادن پیانیچ به دلیل دریافت کارت قرمز 10 نفره به بازی پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *