دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲
لیگ قهرمانان آسیا/ صعود قطعی به مرحله بعد

تراکتورسازی تیم سعودی را در هم کوبید

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 486101
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده عربستان با دو گل پیروز شد و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه با برگزاری دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه القطر شهر دوحه پیگیری شد که در پایان .......

در این دیدار که به قضاوت «پیتر گرین» از استرالیا برگزار شد، شاگردان امیر قلعه نویی برای تداوم صدرنشینی خود تلاش کردند اما در نیمه اول نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف عربستانی ایجاد کنند.

تیم الهلال هم که با ۸ امتیاز در رده دوم و پس از تراکتورسازی قرار گرفته بود در نیمه اول این بازی مانند حریف ایرانی خود صاحب موقعیت چندانی نشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، توپ و زمین در اختیار تراکتور سازی بود و سرانجام توانست در دقیقه ۶۶ گل برتری را وارد تیم عربستانی کند. آلویز نانگ با ضربه سر، زننده این گل بود.

در دقیقه ۸۲ بازی نیز، پاس آلویز نانگ در محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید و این بازیکن با یک چرخش و جاگذاشتن مدافع، گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

با این دو گل، تراکتورسازی با 12 امتیاز صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هموطن
ممنون تیم تراکتور سازی هستیم.
يعني واقعا ياشاسين آذربايجان
يل ياتار طوفان ياتار ياتماز تراكتور پرچمي.....