شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی تراکتورسازی و صدرنشینی موقت

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 349642
دیدار تیم‌های لخویا قطر و تراکتورسازی ایران در هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا درحالی با تساوی به پایان رسید که شاگردان تونی‌ اولیویه‌را با کسب یک امتیاز در زمین صدرنشین لیگ قطر، موقتا به صدرجدول رده‌بندی گروه C صعود کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C پیگیری شد که نبرد دو تیم لخویا قطر و تراکتورسازی با تساوی به پایان رسید.

در دقیقه ۱۷ این بازی و پس از خطای حامد لک روی بازیکن لخویا، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به نفع تیم قطری اعلام کرد که ضربه سباستین سوریا درحالی از کنار دروازه راهی اوت شد که دروازه‌بان تراکتورسازی به خوبی جهت ضربه را تشخیص داده بود.

همچنین در دقیقه ۲۵ این بازی ضربه محمد ابراهیمی به تیر دروازه لخویا برخورد کرد. البته در دقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی بازیکن قطر به تیر دروازه تراکتور اصابت کرد و توپ برگشتی را هم سوریا با بی‌دقتی به بالای دروازه زد. در دقیقه ۳۹ هم حسن‌زاده یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا تراکتورسازی نتواند گل نخست خود را به ثمر برساند.

حامد لک، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، حبیب گردانی، میلاد فخرالدینی، مهدی کریمیان، فرشاد احمدزاده (۸۰- مسعود ابراهیم‌زاده)، مهدی کیانی، جواد کاظمیان، سعید دقیقی و محمد ابراهیمی نفرات تیم تراکتورسازی را در نیمه نخست تشکیل دادند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *