يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

تحریم اختتامیه اجلاس استانبول توسط ایران

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 485211
رئیس جمهور و وزیر خارجه در نشست اختتامیه سیزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول شرکت نمی‌کنند.
تحریم اختتامیه اجلاس استانبول توسط ایران
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آن چه که از اخبار ساعت 14 از شبکه یک سیما اعلام شد، ایران به منظور اعتراض به بیانیه پایانی اجلاس استانبول که دربرگیرنده چهار بند ضدایرانی است در نشست اختتامیه این اجلاس فقط در سطح کارشناسی حضور پیدا می‌کند.

با فشار و لابی رژیم صهیونیستی در بیانیه پایانی اجلاس استانبول، چند بند ضدایرانی و همچنین یک بند علیه حزب‌الله گنجانده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
اگر اختتامیه اجلاسیه تحریم شده پس چرا رئیس محترم دولت تدبیر و امید هنوز مانده در ترکیه و برنگشته بجا بود که کلا کشور ترکیه را به بهانه اعتراض به همراهی کردن با چند کشور تابع صهیونیست ترک میکردند تا کی باید شاهد تحقیر کشور باشیم .
Romania
ما که اعتراضی ندیدیم ، به احتمال زیاد بخاطر مهمان عزیزی که در راه داشتند ( خانم موگرینی ) و می خواستند خود را برای استقبال اماده کنند ، برای اختتامیه نماندند و الا اگر بعنوان اعتراض بود که رسما" باید توسط رییس جمهور یا وزیر خارجه اعلام می شد .