جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عیادت وزیر بهداشت از معصومه آباد

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 484555
وزیر بهداشت با حضور در منزل معصومه آباد، از عضو شورای شهر تهران عیادت کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در این عیادت، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت ضمن گفتگو با معصومه آباد، جویای احوال وی شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در جریان بیماری ایشان بودم و از طریق دوستان روند درمانی ایشان را پی گیری می کردم گفت: امروز هم مطلع شدم که مقام معظم رهبری ابراز همدردی نموده و دستور فرموده اند و امشب افتخاری نصیب ما شد که خدمت ایشان برسیم.

هاشمی ضمن ابراز خرسندی از اینکه خانم دکتر آباد در حال حاضر بهبود یافته اند، گفت: بیماری که ایشان به آن مبتلا شدند، مرگ و میر فوق العاده بالایی دارد و همانطور که می دانید این بیماری یک بیماری التهابی است که در زیر پوست ایجاد می شود و گاهی اوقات در کمتر از ۲۴ ساعت باعث از بین رفتن فرد می شود.

وی گفت: به نظر می رسد در ایامی که ایشان به بیماری مبتلا شدند دعای خیر مردم  باعث شد که پزشک بسیار خوب، حاذق، برجسته و علاقه مندی درمان وی را پی گیری کنند و در حال حاضر ایشان سلامتی را به دست آوردند.

هاشمی توصیه کرد: اقداماتی که باید در دوره نقاهت انجام شود صورت گیرد و ایشان نیز در این دوره همکاری و همراهی کنند و خیلی زود گرفتار مسئولیتهای اجتماعی و فرهنگی که دارند نشوند تا دوره نقاهت را به سلامتی  طی کنند.

وزیر بهداشت یادآور شد: البته جامعه پزشکی هم در درمان خانم آباد تلاش زیادی کردند و ما معتقدیم جامعه پزشکی واسطی بین شفایی که خداوند عطا می کند با مردم هستند و نمونه  آن آقای دکتر زمانیان هستند که از ایشان و تیم درمانی که برای درمان خانم دکتر آباد تلاش کردند تشکر می کنم.
 

در این ملاقات، دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

در این دیدار، معصومه آباد یک جلد از کتاب «من زنده ام» که خاطرات دوران اسارت او است، به وزیر بهداشت هدیه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *