جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

امتناع انگلیس از رابطه بانکی با ایران

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 484453
معاون وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری روز دوشنبه با بیان اظهاراتی مداخله‌جویانه و تحکم‌آمیر، انتخابات پارلمانی سوریه را غیرمشروع دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، در اظهاراتی مداخله‌جویانه و انتخابات پارلمانی سوریه که قرار است در روزهای آینده برگزار شود را غیرمشروع دانست و مدعی شد بازتاب‌دهنده اراده مردم این کشور نیست.

وی گفت: «ما معتقدیم برگزاری انتخابات پارلمانی در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی، در بهترین حالت، اقدامی خام است که به نمایندگی از مردم انجام نمی‌شود.»

 «تونر» در ادامه تأکید کرد که از منظر دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، «گفت‌وگوهای ژنو که مسیر انتقال سیاسی را تعیین می‌کند، راه حل نهایی برای پایان درگیری‌های سوریه است.»

دومین دور انتخابات پارلمانی سوریه (پس از تغییر قانون اساسی) قرار است روز چهارشنبه (13 آوریل) برگزار شود.

انتخابات پارلمانی سوریه هر چهارسال یک بار برگزار می‌شود. این انتخابات، آخرین بار در 7 مه سال 2012 (برابر با 18 اردیبهشت ماه سال 1391) برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *