يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

ادعای روزنامه صهیونیستی: «ابوبکر بغدادی» دستگیر شد

جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 483583
روزنامه صهیونیستی «علام هزیه» مدعی شد که روسیه ابوبکر بغدادی را زنده دستگیر کرده است.
ادعای روزنامه صهیونیستی: «ابوبکر بغدادی» دستگیر شد
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی «علام هزیه» مدعی شد روسیه «ابوبکر بغدادی» سرکرده گروره تروریستی داعش را زنده دستگیر کرده است.

به گزارش وبگاه خبری «ایگبت تودی»، این روزنامه صهیونیستی در خبری اعلام کرد که نیروهای ویژه روسیه به کمک نیروهای سوریه توانسته‌اند بغدادی را در عملیات ویژه و مخفیانه خود بازداشت کنند.

این روزنامه همچنین مدعی شد: وزارت اطلاعات روسیه به دستور مقامات ارشد این کشور این خبر را کتمان کرده و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه این موضوع غافلگیر کننده را برای غرب  آماده می‌کند.

از سوی دیگر، برخی منابع خبری ساعاتی پیش از تحرکات غیر طبیعی نیروی هوایی روسیه در پایگاه هوایی «حمیمیم» سوریه خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
ان شاءالله
United States
ان شاء الله، خبر درست باشد. اگر درست باشد، شهر را باید آذین بست و شربت و شیرینی داد. نه به خاطر اینکه این نوکر شبکه صهیونیستی خیلی بزرگ است. نه این جرثومه فساد، مگسی بیش نیست. بلکه دولت ها و نهادهای پشت سر داعش، نشان می دهد این جریان تکفیری، به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی و ناتو، مشغول جنگ با کشورهای اسلامی است. در واقع، جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار. مقاومت دیگر یک کشور تنها نیست.