چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
چالشی دیگر پیش‌روی انتخاباتی پر بحث

تعویق برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال!

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 483341
کلیه فعالیت‌های عادی و معمول در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است در 11 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود، متوقف شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از چالش‌های به وجود آمده در ارتباط با عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال این بار نوبت به موضوع احراز صلاحیت نامزدهایی رسیده که در سمت ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده‌اند. برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال مطابق اساسنامه و طبق روال معمول باید روند اداری و نظارتی تایید صلاحیت کاندیدا‌ها به انجام برسد اما به گفته‌ی عضو کمیته تایید صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال این فرآیند تا تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال متوقف شده است.

ظاهرا پس از ثبت نام کاندیدا‌ها در پایان سال 94 تاکنون پرونده نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به کمیته تایید صلاحیت‌های انتخابات فدراسیون ارجاع نشده و پرونده نامزد‌های انتخابات هنوز در خوان اول فدراسیون فوتبال است و فرآیند اداری و نظارتی برگزاری انتخابات در توقف کامل به سر می‌برد.

فرشاد سپهر، عضو کمیته سه نفره تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه لیست نامزدها به این کمیته ارجاع نشده، اظهار کرد: تا زمانی که اساسنامه به تصویب نرسد، تایید صلاحیت نامزدها نیز متوقف خواهد بود.

براین اساس، با توجه به اینکه تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال در کمیته مربوطه این فدراسیون متوقف شده، تایید صلاحیت این نامزدها در سایر نهادهای نظارتی نیز انجام نخواهد شد تا همه فرآیندهای مربوط به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال عملا متوقف شده باشد.

به نظر می‌رسد همه اتفاقات منوط به تصویب اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال در هیات دولت شده، تصویبی که باتوجه به اظهانظر‌های متضاد مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پیرامون چگونگی انجام آن، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *