پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۶

توقیف خودرویی با جریمه معوقه نجومی

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب: 482894
رئیس پلیس راهور کرج از توقیف خودرو ال ۹۰ با جریمه معوقه ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در این شهرستان خبر داد.
توقیف خودرویی با جریمه معوقه نجومی
به گزارش جهان و به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت : ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج  حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی ال 90 را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام مشخصات این خودرو مشخص شد که این خودرو دارای 49 میلیون و 200 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که به همین منظور به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ شرق گفت: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف می شود و از تردد آن ممانعت به عمل می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
والا با این جریمه های جدید یه دقیقه حواست پرت بشه 5 میلیون جریمه میشی
Iran, Islamic Republic of
آخه خوشگل! با این جریمه هایی که از مردم میگیرن 4 میلیون نجومیه؟!!
این افراد روانی هستند و باید درمان شوند و یا خدای ناکرده قاچاقچی
راست میگن پرینت تخلفاتو نشون بدن
بدبخت پیگیر نشده وگرنه حتما چند تا از این جریمه ها مال پلاک دیگه ای بوده که به اسم ایشون خورده که نمونه اش در بیست و سی زیاد نشون داده و الباقی هم دوبله شده شده اینقدر. کافیه چند تا پارک ناچاری توی خیابون بکنی و ... جریمه ات سربه فلک بکشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پنج میلیون تومان شد نجومی!
دروغه اصلا پلیس اعلام نمی کنه .
چون من خودرم را فروختم رفتم خلافی گرفتم یک میلیون ودویست هزار تومان بود که بیش 700 هزار ان الصاقی ووچندین مورد دو برگی بودند به هرجا هم مراجعه کردم کسی پاسخ گو نبود .