جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۱
شکست مس کرمان و توقف سایر مدعیان صعود به لیگ برتر

تتایج کامل هفته 32 لیگ دسته اول

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 482860
سی و دومین هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران با توقف پیکان صدرنشین و تیم‌های مدعی خونه‌به‌خونه و فجر سپاسی برابر حریفانشان و شکست مس کرمان ادامه یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، لیگ آزادگان، پیکان، صدرنشین جدول رده‌بندی، با تساوی یک بر یک برابر میزبانش آلومینیوم اراک متوقف شد. روح‌الله عرب برای تیم اراکی و عباس محمدرضایی برای پیکان گلزنی کردند.

فجرسپاسی شیراز، تیم رده پنجمی و مدعی صعود به لیگ برتر با تساوی یک بر یک برابر حریفش، مس رفسنجان متوقف شد تا فرصت صعود به رده‌های بالاتر جدول را از دست بدهد. احمد حسن‌زاده در دقیقه 61 برای فجرسپاسی و بهرام رشیدفرخی در دقیقه 76 برای مس گلزنی کردند.

پیش از این دیدار، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و داماش گیلان به مصاف هم رفته بودند که نتیجه این بازی 2 بر یک به سود سیرجانی‌ها بود. حسین حجازیان در دقیقه 18 برای داماش گل زد اما مجید جلالی‌فر و اسماعیل کیانی در دقایق 52 و 67،‌ دو گل را وارد دروازه داماش کردند.

امروز همچنین فولاد یزد و پاس همدان به دیدار هم رفتند که در پایان، یزدی‌ها با یک گل حریف خود را شکست دادند. محمود شبان در دقیقه 77 گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

نساجی مازندران با نتیجه 3 بر یک از سد گیتی‌پسند گذشت. حمید کاظمی (دو بار) و محسن رحیمی برای تیم پیروز گل زدند و محمد صلصالی برای گیتی‌پسند گلزنی کرد.

خیبر خرم‌آباد دست به کار بزرگی زد و با دو گل مس کرمان را شکست داد. مس با این شکست تا حدودی از سایر مدعیان صعود به لیگ برتر عقب ماند. علی صدرا و شهاب دارابی دو گل تیم برنده را به ثمر رساندند.

دیدار تیم‌های پارسه تهران با نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان با خونه‌به‌خونه گلی در بر نداشت و تیم‌ها امتیازهای بازی‌هایشان را بین خود تقسیم کردند. خونه‌به‌خونه می‌توانست با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در رده دوم استحکام بخشد اما این فرصت را از کف داد.

در چارچوب هفته سی و دوم لیگ آزادگان، هم‌اکنون دو دیدار دیگر در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *