دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 482820
اولین نشست هیات مدیره استقلال در سال 95 در محل وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اولین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور سایر اعضا برگزار شد.

در نشست امروز همه اعضای هیات مدیره حضور داشتند و از پرویز مظلومی و اعضای کادر فنی به خاطر نتایج تیم استقلال حمایت کردند.

شهاب جهانیان سخنگوی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه امروز گفت: ابتدا جا دارد از طرف خودم و هیات مدیره سال 95 را به تمامی مردم خوب ایران و طرفداران تیم استقلال تبریک بگویم.

وی افزود: در نشست امروز به طور قاطع از کادر فنی تیم استقلال حمایت شد ضمن آنکه عباس کردنوری گزارشی از سفر تیم به سوئد به هیات مدیره استقلال ارائه کرد. در این گزارش مشخص شد سفر استقلال به سوئد کاملا مجانی درآمده و هیچ هزینه‌ای شامل حال باشگاه استقلال نشده است.

سخنگوی استقلال تاکید کرد: مبحث دیگر جلسه امروز این بود که قرار است اولین شعبات آکادمی استقلال در همدان و مازندران بعداز بازی‌های لیگ رسما افتتاح شود و بازیکن‌سازی را در این دو استان به صورت رسمی آغاز کنیم.

جهانیان در پایان از جلسه روز چهارشنبه اعضای هیات مدیره با شهردار منطقه 18 خبر داد و گفت: قرار است دراین نشست پیرامون ورزشگاه امام رضا و امکانات این مجموعه با شهردار جلسه‌ای برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *