جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اخبار کوتاه از المپیک ریو

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 482525
در فاصله کوتاهی که به المپیک ریو باقی مانده مردم برزیل به نشانه اعتراض به سیاست‌های رئیس‌جمهوری این کشور به خاطر صرف بودجه برای المپیک به خیابان‌ها ریختند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در شرایطی که کمتر از 124 روز به المپیک باقی مانده شرایط اقتصادی باعث شده تا مردم در خیابان‌ها به سیاست‌های دیلما روسف تظاهرات کنند. مردم شهر برزیل اعتقاد دارند روسف پول‌های مردم را به حراج گذاشته. آنها تاکید کرده‌اند آنقدر فشار می‌آورند تا قبل از المپیک رئیس جمهور این کشور مجبور به کناره‌گیری شود.

یکی از روسای بیمارستان‌های این کشور که در بین تظاهرات کنندگان قرار داشت در این خصوص گفت: بودجه‌ای که باید صرف امور درمانی می‌شد با بی‌کفایتی رئیس‌جمهور صرف امور المپیک شده است.

* تلاش گلف‌باز آلمانی برای مدال طلای ریو

مارتین کایمار 31 ساله قهرمان دو دوره المپیک در رشته گلف در مصاحبه‌ای با یکی از مجلات هفتگی آلمان مدعی شد در المپیک ریو برای کسب مدال به میدان می‌رود. وی تاکید کرد در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که نیازی به تلاش مضاعف ندارد!

وی اظهار داشت: بعد از دو دوره قهرمانی گلف‌باز کاملی شده‌ام و قادر هستم هر رقیبی را شکست دهم. داشتن تجربه زیاد و آمادگی روحی و جسمانی بالا می‌تواند رمز کسب مدال در رقابت بزرگی مثل المپیک باشد.

* انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی هندبال آلمان

میشائیل بیگلر 54 ساله سرمربی جدید تیم ملی هندبال آلمان شد. وی پیش از این هدایت مردان لهستان را برعهده داشت و جانشین یاکوب دسترگارد دانمارکی شد.

وی تا سال 2017 قرارداد امضا کرده و و موظف است تا آلمان را در مسابقات قهرمانی اروپا به قهرمانی برساند. این تیم سهمیه المپیک را هم گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *