جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

جاده هراز یک‌طرفه شد

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 481962
فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران از یک‌طرفه شدن جاده هراز از ساعت 13 ظهر امروز خبر داد.
به گزارش جهان، سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز اظهار داشت: ترافیک در محور هراز هم‌اکنون سنگین ولی با تلاش نیروهای پلیس روان است.
 
وی ادامه داد: این محور از ساعت 13 ظهر امروز از سمت مازندران به تهران یک‌طرفه می‌شود.
 
فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: اکنون تردد خودروها از سمت رودهن به آبسک نیز ممنوع است.
 
فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین و اعمال ممنوعیت عبور تریلر و کامیون در محور هراز در روزهای اخیر خبر داد و با اشاره به وضع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک در محور هراز در بیشتر روزهای نوروز امسال، سنگین ولی روان بوده است.
 
وی ادامه داد: در تمام محورهای شرق استان تهران در روزهای اخیر، ترافیک سنگین و روانی را شاهد بوده‌ایم که خوشبختانه در این محورها حادثه‌ خاصی رخ نداده است.
 
فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و فیروزکوه نیز در روزهای اخیر سنگین و روان بوده و بارش باران و برف در این محورها نیز رخ داده است.
 
محبی گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محور هراز ممنوعیت عبور تریلر و کامیون در این محور از تهران به سمت مازندران و بالعکس اعمال شده است.
 
وی تصریح کرد: جاده‌ها لغزنده نیستند؛ اما رانندگان همچنان به علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *