دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
مجتهد فاش کرد؛

خرید پهباد اسرائیلی توسط «بن سلمان»

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 481888
مجتهد که از وی به عنوان افشا کننده اسرار درونی آل سعود یاد می شود از خیانت و فریبکاری محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان پرده برداشت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النشره خبرداد: مجتهد فردی که اسرار درونی خاندان سعودی را فاش می کند پرده از همکاری های محمد بن سلمان با صهیونیستها برداشت و اعلام کرد: اینکه وزارت دفاع عربستان از تاسیس کارخانه «درون»(هواپیماهای بدون سرنشین) در عربستان با همکاری آفریقای جنوبی دم می زند حیله ای بیش نیست.
 
وی بیان کرد: با وجود اختلافات سیاسی میان آفریقای جنوبی و اسرائیل، همچنان همکاری نظامی قوی میان طرفین وجود دارد که از جمله این همکاری هواپیماهای بدون سرنشین «درون» است.
 
مجتهد اعلام کرد: عربستان هواپیماهای اسرائیلی را به نام آفریقای جنوبی می خرد سپس به صورت جدا شده از آفریقای جنوبی به عربستان صادر می شود و در آنجا مونتاژ می شود و به این ترتیب محمد بن سلمان ولیعهد سعودی خیانت و حیله و غش می کند.غش به این معنی که ادعای صنعت کاذب می کند و خیانت به این معنا که به اسرائیل با خرید هواپیما از آن سود می رساند.

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *