جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)؛

مداحان خراسانی با رهبر دیدار می‌کنند

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 481810
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) ۴۳ مداح برگزیده خراسان رضوی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید حسین علیزاده در گفت و گو با مهر اظهار کرد: یازدهم فروردین ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ثنا گستران خاندان پیامبر(ص) مداحان سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز ۴۳ مداح و ذاکر برگزیده برای این دیدار اعزام می شوند.
 
وی هدف از این دیدار را بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: هرساله در چنین روزی مداحان و شاعران آئینی ضمن بیعت با رهبر انقلاب، رهنمودهای ایشان را نصب العین خود قرار  می دهند.
 
وی بیان کرد: دیدار هر ساله مداحان و ذاکران و شاعران آئینی  سراسر کشور با مقام معظم رهبری در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بیانگر تأثیر این هنر دینی در معرفت افزایی و اهمیت آن است.
 
کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در استان خراسان رضوی سه هزار و ۲۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) فعالیت می‌کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *