جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توضیح قشقاوی سفر اخیر روحانی

دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 481609
معاون پارلمانی وزیر امور خارجه سفر رئیس‌جمهور به پاکستان را سفری مهم و با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم مذاکرات رئیس‌جمهور در پاکستان عملی شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدحسن قشقاوی معاون پارلمانی وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم ختم والده همسر حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، در واکنش به ادعای برخی رسانه‌های غربی مبنی بر بی‌نتیجه بودن سفر حسن روحانی به پاکستان، گفت: بعضی رسانه‌ها این موضوع را جهت‌دار مطرح کردند، زیرا خیلی‌ها مایل نیستند که ما روابط گرمی با همسایگان‌مان داشته باشیم.

وی سفر رئیس‌جمهور به پاکستان را سفری خوب و پراهمیت ارزیابی کرد و افزود: صحبت‌های خوبی در این سفر شده که امیدواریم اینها عملی شود، البته جزئیات بیشتر این سفر را باید همکاران ما در حوزه معاونت آسیا وزارت خارجه ارائه دهند.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه تأکید کرد: گزارشی که از سفر رئیس‌جمهور به پاکستان همین امروز در جمع معاونان وزارت خارجه مطرح شد، نشان داد که سفر بسیار پرباری بوده است.

قشقاوی افزود: در روابط ما با همسایگان همیشه یک بعدش امنیتی است که این برای پاکستان و دیگر کشورها صادق است، بنابراین ما همواره خواهان روابطی گرم با همسایگان هستیم.

وی در پایان روابط صمیمانه و گرم با همسایگان را موجب امنیت بیشتر منطقه دانست و خاطرنشان کرد: روابط مطلوب و دوستانه جمهوری اسلامی ایران با همسایگان موجب ایجاد ثبات بیشتر در منطقه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *