جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

به احترامی صهیونیست‌ها به اماکن مقدس

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 481095
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم برای چندمین بار طی ماه های اخیر، مسجدالاقصی را مورد هتک حرمت قرار دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر و پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست ها روز چهارشنبه با حمایت نظامیان اسرائیلی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست از عصر سه شنبه تدابیر شدیدی را برای ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی به اجرا گذاشته اند. شاهدان عینی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر پس از پایان نماز عصر حضور خود در اطراف مسجدالاقصی و ورودی های آن را تشدید کرده و شروع به ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی کردند.

در همین حال صدها شهرک نشین صهیونیست بامداد چهارشنبه در تجاوزی آشکار به مقدسات اسلامی، به مسجد ابراهیمی در الخلیل یورش بردند. این اقدام شهرک نشینان صهیونیست در میان محاصره امنیتی گسترده از سوی نظامیان صهیونیست انجام شده و این نظامیان مسلمانان را از ادای نماز منع کردند.

همچنین صدها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق شهر نابلس تعرض کردند. از سوی دیگر نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه ۶ فلسطینی را در جنین و بیت لحم واقع در کرانه باختری بازداشت کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *