چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

طرح "جهاد خدمت" در خدمت زوار رضوی

يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 480663
مدیر گردشگری شهرداری مشهد از راه‌اندازی طرح جهاد خدمت در محدوده حریم رضوی همزمان با نوروز ۹۵ با مشارکت اصناف مشهد خبر داد.
به گزارش جهان، علی قناویزچی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با اجرای طرح جهاد خدمت اظهار داشت: شهرداری مشهد با همکاری اتاق اصناف مشهد در فراخوانی کسبه و بازاریان مشهد را با عنوان "راهنمایان افتخاری حریم نور" با حضور در واحدهای صنفی ثبت‌نام کرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اغلب واحدهای صنفی در بافت پیرامون حرم رضوی برای مشارکت داوطلبانه و افتخاری در این طرح اعلام آمادگی داشته‌اند، افزود: در اجرای این طرح هدف اصلی تحقق شعار "هر مشهدی یک راهنمای زائر" بوده است.

قناویزچی با بیان اینکه طرح "جهاد خدمت" به تکریم زائران توسط بازاریان در حریم حرم رضوی خواهد انجامید؛ بیان کرد: مرامنامه‌ای نیز به عنوان "منشور میزبانی" تهیه شده تا تحقق فرهنگ میزبانی را در اصناف، رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر مشهد شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جعبه‌های اطلاع‌رسانی ویژه‌ای طراحی و در تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و اصناف منطقه ثامن نصب شده است؛ افزود: نقشه‌های گردشگری، ویژه نامه‌های نوروزی و محصولات فرهنگی از این مسیر در اختیار زائران رضوی قرار خواهد گرفت.

مدیر گردشگری شهرداری مشهد عنوان کرد: تا‌کنون بیش از 300 راهنمای زائر افتخاری برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *