دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۳
اقدام شایسته آستان قدس رضوی؛

جزئیات طرح اسکان شبانه رایگان زائران امام رضا(ع)

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 709349
در جهت افزایش رفاه حال زائران بارگاه منور رضوی طرح اسکان شبانه رایگان برای زائران حرم مطهر رضوی اجرایی شده و از این پس زائرانی که نیاز به استراحت دارند با سرویس رفت و برگشت به فضایی که آماده‌سازی شده منتقل خواهند شد.
جزئیات طرح اسکان شبانه رایگان زائران امام رضا(ع)
به گزارش جهان نيوز، روح الله رنجبر مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی با اشاره به آغاز طرح اسکان شبانه زائران بارگاه منور امام رضا(ع) گفت: در جهت افزایش رفاه حال زائران بارگاه منور رضوی از روز جمعه ۸ آذرماه طرح اسکان شبانه رایگان برای زائران حرم مطهر رضوی اجرایی شده و از این پس زائران عزیزی که نیاز به استراحت دارند با سرویس رفت و برگشت به فضایی که در پایانه مسافربری آماده‌سازی شده منتقل خواهند شد.

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی به روند پذیرش زائران اشاره کرد و گفت: هر شب ۳ دستگاه مینی‌بوس در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر از ساعت ۸ شب الی ۱ بامداد کار انتقال زائران به ترمینال مسافربری را بر عهده دارند و در این فضا برای زائران امکانات تخت خواب، پتو و ملحفه تمیز، حمام، سرویس بهداشتی و صبحانه تدارک دیده شده و تا ۱۰ صبح پذیرای زائران است.

رنجبر خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره انتظامات حریم مطهر در دفاتر هماهنگی و ورودی‌های صحن‌های حرم امام رضا(ع) مستقر هستند و این مهم را با جدیت دنبال خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه کار خوبی خیر ببینید والا از گرونی قطار و محل اسکان از فیض زیارت امام رئوف افتاده ایم
محمدامین فلاحی
Iran, Islamic Republic of
...
ترانه مهر شکوهیان
Iran, Islamic Republic of
همین زائرین بعد از بیست و پنج روز دوست دارند که برگردند خانه هایشان