شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

جدایی گلزن فینال جام جهانی بایرمونیخ

پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 479148
باشگاه بایرن مونیخ با جدایی هافبک ملی پوش خود موافقت کرد اما به زودی قرارداد سه بازیکن سرشناس دیگر را تمدید خواهد کرد.
به گزارش جهان از ایسنا و به نقل از روزنامه بیلد، با جدایی پپ گواردیولا، تغییرات زیادی در بایرن به وجود خواهد آمد. هدایت این تیم آلمانی را فصل بعد کارلو آنچلوتی برعهده خواهد داشت و طبیعی است که این مربی ایتالیایی به دنبال تغییراتی در تیم خود باشد اما به نظر می رسد بایرن می خواهد اسکلت خود را حفظ کند.

روزنامه بیلد آلمان نوشت با وجود آنکه بازیکنان سرشناس بایرن مشتریان زیادی دارند اما این باشگاه به زودی قرارداد آنها را تمدید خواهد کرد و به احتمال زیاد، تنها یک بازیکن از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

بیلد نوشت: باشگاه بایرن مونیخ به زودی قرارداد روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و داوید آلابا را تمدید خواهد کرد. این سه بازیکن سرشناس بایرن، مشتریان زیادی دارند اما این باشگاه به زودی قرارداد آنها را تا سال 2020 تمدید خواهد کرد.

روزنامه بیلد در ادامه خبر خود تاکید کرد باشگاه بایرن مشکلی با جدایی ماریو گوتسه ندارد و به احتمال زیاد این بازیکن جوان در پایان فصل از بایرن جدا می شود.

گوتسه زننده تک گل تیم ملی فوتبال آلمان در فینال جام جهانی، نتوانست انتظارات را در بایرن برآورده کند و به همین خاطر طبیعی است که به دنبال جدایی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *