سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۲

سخنان‌ساختار‌شکنانه‌روحانی‌و‌همراهی‌عارف

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 478850
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهارات رئیس جمهور در یزد را ساختارشکنانه توصیف کرد و گفت: روحانی بجای طرح مسائل سیاسی، بیکاری 40 درصدی و عدم اجرای برجام و لغو تحریمها از سوی غربیها را پیگیری کند.
سخنان‌ساختار‌شکنانه‌روحانی‌و‌همراهی‌عارف
به گزارش جهان به نقل از افکار خبر، محمدعلی پور مختار نماینده راه یافته به مجلس دهم با اشاره به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور در سفر 2 روز گذشته به یزد، گفت: صحبت های ساختارشکنانه روحانی رئیس جمهور در یزد این پیام را برای ما اصولگرایان دارد که نیاز به اتحاد و وحدت داریم و باید بیش از گذشته به سمت همدلی و هماهنگی برویم.

وی در خصوص ریاست مجلس دهم گفت: رئیس مجلس و هیئت رئیسه مجلس دهم اولویت ما اصولگرایان خواهد بود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: اکثریت مجلس دهم با اصولگرایان است که امیدواریم با همین رویکرد انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس پیش برود.

پورمختار افزود: اصلاح طلبان هم با لابی گری دارند کارشان را جلو می اندازند و حتما چنین اتفاقی نمی افتد.

وی با اشاره به همراهی محمدرضا عارف با رئیس جمهور در یزد گفت: با توجه به اظهارات ساختار شکنانه روحانی در یزد، آقای عارف باید موضع خود را روشن و اعلام کند که نظرش در مورد اظهارات روحانی چیست.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحانی باید با در نظر گرفتن مصالح نظام و مبتی بر واقعیت صحبت کند و نباید حرفهای ساختار شکنانه بزند.

پورمختار اضافه کرد: رئیس جمهور بجای حل معضلات اقتصادی و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم، با طرح مسایل سیاسی، کشور را به سمت حاشیه می برد.

منتخب مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس دهم گفت: قطعا مجلس دهم چنین اجازه نمی دهد تا این رفتارهای ساختار شکنانه ادامه یابد.

پورمختار تصریح کرد: رئیس جمهور باید پیگیر عدم اجرای برجام و لغو نشدن تحریمها  از سوی غربیها، باشد. بیکاری به 40 درصد رسیده و روحانی باید در این زمینه صحبت کند.

وی افزود: ان شاالله اکثریت مجلس دهم بنا بر مصلحت و ضرورت توجه به مطالبات اصلی مردم تصمیم گیری خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحانی مرد حرف
یزدی
Iran, Islamic Republic of
دریزد افرادی جز اصلاح طلبان را در جایگاه راه ندادند
این بود که میدان را خالی دیدن و از سران فتنه اسم برزبان آود ند
جایکه اسم از فتنه گر برده شد 8 شهید گمنام آرامیده اند
درحالیکه دم از شهدا وخانواده شهدا می زنند
بیکاری در یزد بالارفتن سن ازدواج و مسکن بیدادمی کند در شهرهای دیگر که بدتر
بجای حل مشکل مردم اینگو ن عمل می نمایند