جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۵

روحانی‌کاندیدای‌نهائی‌اصلاح‌طلبان شد/ عارف گفته تابع بزرگان است

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 291927
دبیر کل حزب کارگزاران از انتخاب «حسن روحانی» به عنوان کاندیدای جریان اصلاحات از سوی شورای ۱۰ نفره مشاوران خاتمی خبر داد.
روحانی‌کاندیدای‌نهائی‌اصلاح‌طلبان شد/ عارف گفته تابع بزرگان است
به گزارش جهان، غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نتیجه جلسه امروز اصلاح‌طلبان برای ائتلاف عارف و روحانی اظهار داشت: شورای ۱۰ نفره مشورتی که آقای خاتمی از مدت‌ها قبل تشکیل داده، در اطلاعیه‌ای روحانی را به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان معرفی کرد.

وی ادامه داد: جلسات شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می شود و در گذشته نیز اطلاعیه‌هایی در خصوص حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات صادر کرده است.

کرباسچی تأکید کرد که نظر شورای مشورتی که برخی چهره‌های شاخص شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز در آن حضور دارند، درباره آقای روحانی قطعی است.

دبیر کل حزب کارگزاران درباره ضمانت کناره‌گیری محمدرضا عارف از صحنه انتخابات گفت: نماینده آقای عارف در جلسه امروز حضور داشت و آقای عارف هم اعلام کرده تابع نظر بزرگان است و مجموعه اصلاح‌طلبان با هم هماهنگ هستند.

لازم به ذکر است؛ نشست مشاوران خاتمی برای بررسی ائتلاف بین اصلاح‌طلبان شب گذشته بدون نتیجه پایان یافته و به امروز موکول شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهاب
United States
روحانی کاندیدای کارگزان و و سازندگی هستش نه اصلاحات...
مهدی
United States
از کی تاحالا آقای روحانی شدند اصلاح طلب؟ این یعنی چی؟ این توهین است به همه ما اصلاح طلبان است، آقای روحانی اصلاح طلب دروغین است
محسن
واقعا برای این جریان متاسفم.
وقتی عارف اونطوری قسم خورد که به هیچ عنوان ائتلاف نمیکنه و به نفع روحانی کنار نمیره ، اما حالا به همین راحتی زیر قسمش میزنه ، چه توقعی میشه از این جریان داشت ؟
جریانی که یکی از کاندیداهای اون میگه تابع نظر بزرگانه و به همین دلیل پا روی قسمش میذاره ، فردا هم با نظر همین بزرگان هر کاری بخوان می کنن و اراده ای از خودشون نخواهند داشت .
سعید
درود بر اصلاح طلبان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر عارف = اصلاح طلب واقعی

حسن روحانی = اصلاح طلب دروغین (منفعت طلب واقعی)

ما فقط به دکتر عارف رأی میدهیم امید مارو نا امید نکن آقای عارف