دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ترامپ: دشمنان واشنگتن به ما می‌خندند

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 478400
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات درون حزبی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا ضعیف شده است گفت که رقبای واشنگتن به ما می‌خندند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از هیل خبر داد، دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان در انتخابات درون حزبی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا ضعیف شده است گفت که رقبای واشنگتن به ما می‌خندند.

وی یک شنبه شب در مصاحبه با شبکه سی بی اس از اظهارات خود درباره شکنجه دفاع کرد.

وی افزود: ما یک دشمن در خاورمیانه داریم که سر می‌برد و مردم را درون قفس غرق می‌کند. ما دشمنی داریم که قواعد بازی را رعایت نمی‌کند و اگر از قانون حرف بزنید آنها به شما می‌خندند. آنها همین الان هم به ما می‌خندند. من می‌خواهم قوانین را تقویت کنم تا بهتر بتوانیم رقابت کنیم.

وی افزود: شکست دادن دشمنانی که هیچ محدودیتی ندارند خیلی سخت است درحالیکه ما محدودیتهای زیادی داریم.

ترامپ پیش از این گفته بود که باید روشها و تکنیکهای شکنجه نظیر غرق مصنوعی و کشتن اعضای خانواده تروریست‌ها را احیا کنیم. با این حال وی روز جمعه گفته بود که اجازه نمی‌دهد ارتش آمریکا قوانین را زیر پا بگذارد.

وی به روزنامه وال استریت ژورنال گفت که از هرگونه قدرت مشروع و قانونی استفاده می‌کند تا دشمنان تروریست آمریکا را متوقف کند.

ترامپ در مصاحبه با سی بی اس ادامه داد؛ آمریکا ضعیف و غیرموثر شده است و این دلیل آن است که چرا نمی‌توانیم دشمنان خود را شکست بدهیم و این مساله روحی و روانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *