يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

چرا راه‌آهنی‌ها امروز تمرین نکردند؟

شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 478088
تیم فوتبال راه‌آهن امروز تمرین نداشت و در حالی که گفته می‌شود مشکلات مالی باعث این موضوع شده اما سرپرست تیم به این موضوع اعتقادی ندارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،این روزها مشکلات مالی راه‌آهنی‌ها بسیار زیاد شده است و حتی بازیکنان این تیم بارها دست به اعتصاب زدند. خبر رسیده که راه‌آهنی‌ها به علت پاس نشدن چک ورزشگاه محل تمرین‌شان امروز اجازه پیدا نکردند که در ورزشگاه اکباتان حاضر شوند اما سعید رمضانی سرپرست راه‌آهن به این مسئله اعتقادی ندارد و به خبرنگار فارس گفت: قرارداد ما با ورزشگاه اکباتان پایان رسیده و باید حالا ببینم که با این ورزشگاه برای محل تمرین‌مان تمدید بکنیم یا خیر. امروز هم تیم تمرین نداشت.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان ریکاوری نمی‌کنند، تاکید کرد: بدنساز تیم تشخصی داد تا به علت فشردگی تمرینات بازیکنان امروز استراحت کنند و از فردا تمرینات دنبال شود.

سرپرست راه‌آهن در مورد اینکه به خاطر مسائل داوری دیدار روز گذشته باشگاه قصد شکایت دارد یا خیر، گفت: شکایت هیچ دردی را دوا نمی‌کند. داوران باید دقت خود را بیشتر کنند چرا که شاید سرنوشت یک تیم با یک سوت مشخص شود.

تیم فوتبال راه‌آهن روز گذشته در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال شکست خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *