شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

غیبت طالب‌لو در شب دورهمی سورینتی‌ها

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 337747
شب گذشته سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن بازیکنان را به میهمانی دعوت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شب گذشته منصور ابراهیم‌زاده بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن سورینت را به رستورانی دعوت کرد تا هم آنها را به شام دعوت کرده باشد و هم باعث همدلی بیشتر بین آنها شود. در این میهمانی وحید طالب‌لو دروازه‌بان این تیم حضور نداشت. او که پس از دیدار مقابل گسترش فولاد که با شکست سنگین ۵ بر صفر همراه بود، انتقادهای تندی علیه ابراهیم‌زاده انجام داد و در تمرینات این تیم هم حاضر نشد. وی شب گذشته هم در این مراسم حضور نداشت. حالا باید دید مسئولان باشگاه راه‌آهن در واکنش به طالب‌لو چه اقدامی می‌خواهند انجام بدهند و آیا او به این تیم باز می‌گردد یا خیر.

منصور ابراهیم زاده بعد از بازی با گسترش فولاد در نشست خبری اعلام کرد بازیکنان تیم باید با تعصب بیشتری بازی کنند و به خود آیند. به نظر می رسد این صحبت چندان به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامده باشد.

تیم فوتبال راه‌آهن در پایان هفته بیست و دوم با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. این تیم فردا به مصاف سپاهان خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *