سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

امحای ۷ تن میوه خارجی در مشهد

سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 477372
دبیر کمیسون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی از امحا بیش از هفت هزار و ۱۰۳ کیلوگرم انواع میوه خارجی فاقد اسناد وگواهی معتبر در مشهد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد ابراهیم افشاری با اعلام این خبر گفت: میوه‌های قاچاق و قرنطینه نشده شامل سیر، نارنگی پاکستانی، پرتقال، لیمو ترش و مقادیری سیب قرمز، تمشک، بلوط تازه و...است که در مراسمی امحا شد.

وی میزان ارزش کالاهای امحا شده در مشهد را ۳۲۵ میلیون و۵۷۷ هزار و ۳۲۵ریال  اعلام کرد و افزود: این محصولات و میوه‌ها بدون قرنطینه واردکشور شده و مصرف آن‌ها ممنوع اعلام شده بود.

دبیر کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی: اظهار داشت: کالا‌های امحا شده به تفکیک دو هزار و ۶۸۶کیلو گرم نارنگی خارجی، دو هزار و۶۸۷کیلو گرم لیمو ترش، یک هزار و۲۸۸ کیلوگرم سیر و۴۴۲ کیلوگرم بلوط تازه بود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *